Bécsi orchidea kiállítás

Idén is megrendezik Auszriában az ottani leghíresebb orchidea és tillandsia kiállítást. Ez a kiállítás két évente szokott megrendezésre kerülni. A 2016-oson én is ott voltam, az volt a legelső külföldi orchideakiállítás amit megnéztem. Nagyon jó emlékeim vannak róla, szerintem ez egy szuper orchideás esemény és nincs is olyan messze.

A kiállítás február 17. és 25. között van nyitva. 9 órától délután 5-ig látogatható.
Cím: Blumengärten Hirschstetten Quadenstraße 15 1220 Vienna / Austria 




2016-os kiállításról írnék egy kicsit, egy kis kedvcsinálónak.
Két éve is februárban volt a kiállítás, korán reggel indultunk, hogy nyitásra ott legyünk. Miután megvettük a jegyeket, bementünk az üvegházba és rengeteg orchideát és tillandsiát lehetett megpillantani már az elején. A legritkább fajoktól kezdve a gyakoribb Phalaenopsis-ig mindent lehetett látni, szépen kompozícióba rendezve. 


















Azon kívül, hogy nagyon színvonalas a kiállítás és ahhoz képest egész közel is van, kereskedőkben is bővelkedik. Amikor ott voltam rengeteg kereskedő volt ott: németek, osztrákok, magyarok, hollandok... Minden nemzetiségnek meg voltak a saját különlegességeik amit árultak, és szerintem nem is voltak olyan drágák (ez azért függ a növénytől is, szóval nem lehet általánosítani). Sok olyan orchidea és kiegészítő is kapható ami, amúgy nehezen beszerezhető.

Összefoglalva, szerintem ez egy nagyon jó kiállítás, megéri elmenni. Biztos mindenkinek szép emléke lesz róla, mindenkinek ajánlom.

Gaál Botond



Megjegyzések